Regionalny Informator Internetowy Stargardu
 
 
Przejdź:  
 
  Wybierz dział tematyczny:
  Wyszukaj na forum:
 Temat: Jubiler MARGOT CH RONDO I PIŁSUDSKIEGO!!!UWAZAJCIE!!!!

    Dnia 06.03.2012 zakupiłam w CH Rondo bransoletkę oraz kolczyki.Podobno"Najnowsza Kolekcja"..po dwóch dniach, kolczyk się połamał w pół.....Gwarancja nie została uwzględniona..ponieważ, cytuję" Źle użytkowałam biżuterię"...no nic.. dostałam potwierdzenie..podpisał się na Nim jakiś tam Pan Jerzy, który notabene..prawdopodobnie nie istnieje..a to dlatego,że na papierku wydrukowanym z komputera, nie było ani pieczątki..ani nipu..regonu itp..Gdy odebrałam kolczyki dnia 16.03.2012, na drugi dzień pękła mi bransotetka.. dziś poszłam do Pani właścicielki, stałam jak słup przez opkoło 15 minut, ponieważ Pani właścicielka nie mogła mi przyjąć na gwarancję bransoletki i kazała czekać na koleżankę..jednakże kiedy przyszła klientka z popsutą bransotelką i chciała ją oddać do naprawy"PŁATNEJ", została od razu obsłużona..a ja miałam czekać..do usranej śmierci;) Więc, Jeżeli znalazło się więcej osób potraktowanych tak przez Panią Właścicielkę..oraz Panią kierownik z CH Rondo..nie milczmy, walczmy o swoje!!!! To nie paczka paluszków, a towar na ponad 1000zł....

Ania... (164.127.9..) 18:21 26.03.2012
L.p.
Opinia
Autor
Data
1

O mamoo ! Ja miałam podobne niemiłe doświadczenie z właścicielką ok roku temu . Kupiłam jakiś czas temu piescionek który się połamał . Chciałam go naprawić ...tak w skrócie ... Powiem że wlaścicielka jest MEGA ale to MEGAAAA niemiła . Jak kupuje się u niej towar to wchodzi w 4 litery a jak się przychodzi z reklamacją to jest strasznie nieuprzejma . Wtedy jeszcze mi ubliżyła , wyśmiala itd . Nie chcę za dużo pisac aby nie wiedziała o kogo chodzi . Dałam jej wtedy popalić zarówno Przy klientach jak i pracownoicach . Nie pozwolę sobie aby jakaś w podeszłym wieku kobieta tak mnie potraktowała . aż się zrobiła wtedy czerwona ze złosci ... JAK JA TAK MOGŁAM . Nie polecam absolutnie tego jubilera .

eda
(79.186.189..)
18:54
26.03.2012
2

aaa miałam jeszcze napisac ze w rezultacie naprawa była za darmo plus złoto które użyli do tej naprawy rownież dostałam gratis . Tak samo jak czyszczenie pierscionka .Na paewno to nie właścicielke ruszyło sumienie . Może mężowi było głupio albo jakiemuś spółwaścicielowi ? Nie wiem ale już więcej tam nie pójde plus jeszcze nie bede nikomu polecać .

eda
(79.186.189..)
18:58
26.03.2012
3

oj...mnie dziś potraktowała jak zwykłe G.... To okrutne,że dajemy Tej Kobiecie zarobić a w rezultacie nie mamy sie do kogo zwrócić w "Razie wu"czy zwykłej wadliwości towaru... Dziękuję za poparcie..Pozdrawiam. Ania:)

Ania...
(46.112.1..)
21:53
26.03.2012
4

tez zawiodlam sie na tym Jubilerze a bylam stala klientka. kupilam towar, ktory okazal sie uszkodzony. nie bede pisac szczegolow, ale kiedy chcialam oddac lub nawet wymienic na cos innego nawet drozszego z doplata, to uslyszlalam odmowe. a na dokladke uslyszalam, ze wczesniej czy pozniej tak by sie stalo z ta rzecza w trakcie uzytkowania. tylko na prezent niestety sie daje nieuszkodzone rzeczy a co sie stanie w trakcie to juz nasza wina dno...

ddsf
(88.156.158..)
19:56
27.03.2012
5

ja uważam ,że obsługa jest tam bardzo miła a z właścicielami nie miałem okazji się poznać . a za towar raczej odpowiada producent i to on uwzględnia gwarancje jak wszędzie zresztą

Maciek
(79.184.71..)
18:06
30.03.2012
6

Obsługa miła bo dziewczyny nie mają innego wyjścia . Przy takiej szefowej . Ani się nie uśmiechnie do nich ani serca nie pokaże .

eda
(79.191.70..)
11:48
31.03.2012
7

Miła jest wtedy..kiedy się zostawia gotówkę..a co do producenta..to jak napisałam wcześniej..nie mam okazji z nim pokonwersowac ponieważ, na papierku nie ma jego danych, adresu ani telefonu.....

Ania...
(164.127.253..)
02:00
01.04.2012
8

Lepiej wybrac sobie jakis fajny wzór np.pieścionka badź bransoletki i zrobić sobie tańszym kosztem u złotnika. Za obrączki grube 7mm 2 sztuki dawałam 1400zł a za takie same właśnie u nich wołali 2400 i do tego miła i profesjonalna obsługa nie to co w Rondo...

Agnieszka
(89.229.104..)
20:12
13.05.2012
9

prozę Państw w takich przypadkach nie ma co się unosić tylko pofatygować do rzecznika praw konsumenta i wtedy taka niemiła pańcia zrobi wszystko żeby nie dostać po d..... Zapewniam, że kary są bardzo dotkliwe

Kamila
(88.156.150..)
21:38
07.06.2012
10

Masakra powinni ja ukarać....

smutna
(109.241.94..)
20:16
22.07.2014
11

Bransoletkę kupiłam za 100 zł.połamała się pokrzywila i w rezultacie dostałam tańszy pierścionek z dopłatą jeszcze 250 bo niby na naprawę branzoletki....nie polecam czysta oszustka....

smutna
(109.241.94..)
20:22
22.07.2014
12

Sory bransoletka kosztowała1000 zł

smutna
(109.241.94..)
20:23
22.07.2014
13

jak się kupuje tanioche to tak jest. 1000 za branzoletke? proszę.....

Violetta
(83.20.7..)
21:22
22.07.2014
14

Uważajcie na ZŁOTNIKA ul.Piłsudskiego 89a w Stargadzie Sczecińskim

Fredek
(79.184.163..)
22:27
23.07.2015
15

Z karabinkiem gdybyś przyszła to pewnie by chętniej obsłużyli.

Znany i
(89.229.97..)
22:35
23.07.2015
16

Duży wybór biżuterii, kompetentne panie oraz właściciele. Wspaniała atmosfera. Szczerze polecam!

Zula
(213.136.238..)
12:38
24.07.2015
17

Też nie polecam ,szkoda nerwów

Pati
(93.105.236..)
16:54
25.07.2015
18

Również nie polecam, właścicielka - okropna kobieta, zamiast przeprosić klienta za 3 tygodniowe opóźnienie zamówienia, krzyczy na klienta że to nie jej wina i "nie musi wysłuchiwać jakichś pretensji". Totalny brak szacunku i kultury.

Kik
(37.7.133..)
10:35
18.05.2016
19

A może ktoś z pracowników napisze jak to wspaniale się z nią pracuje, jak chętnie przychodzi się do pracy, jak właścicielka karze nosić biżuterię i chować metki, żeby nie było widać. Oczywiście w celach marketingowych, ale jak coś się stanie, to płacisz. Sorry źle użytkujesz, więc twoja wina. Oczywiście też w ramach reklamy właścicielka nosi biżuterię (drogą), a następnie doczepia metki i odkłada na miejsce, więc nie dziwię się, że czasem klient dostanie uszkodzoną :)

Florka
(79.189.157..)
11:08
31.05.2016
20

Porazka. Jak ktos ma ochote zakupic cos pożądanego to nie polecam wogole! Przejechalem sie na wlasnej skurze. Po zakupie pierścionka zareczynowego (brylant) ktory byl swoje warte przydarza sie sie sytuacja gdy kamien wypadl i oczywiste ze nie wiadomo gdzie i kiedy... Pani stwierdza ze to wogole nie podlega gwaracji. Z Bulem dupy i po walkach przyjmuje reklamacje i malo tego ostrzega ze to ostatni raz. Masakra i smiech na sali! Kupywalem swojej wybrance juz jeden piersconek w pandorze w szecinie. Byl trefny. 2 razy byl wymieniany na nowke bez gadania. Za trzecim razem wyszedl z obiegu ten model. Od razu pani zaproponowala wymiane na inny o tej samej kwocie. TAK ZE ABSOLUTNIE NIE WYBIERAJCIE TAKICH KIOSKOW. LEPIEJ SIE BOJNOC NA SZCZECIN I MIEC SPOKUJ POZNIEJ!

Makara Szy
(94.254.178..)
23:14
10.05.2018
21

zamiast w pierścionek, zainwestuj w słownik

leszko
(46.169.212..)
09:30
11.05.2018
22

Ale Pan ma "pecha" Ha Ha !! W pandorze 3 razy wymienial pierścionek, tu teraz oczko wypadlo. I co jeszcze? Moze trzeba palce wymienic skoro nosic nie potrafią?

StargAnka
(178.235.178..)
23:22
12.05.2018
23

Potwierdzam, w Margo na Piłsudskiego i CH Rondo miłe pani i cierpliwe. Nie wiem, jak z reklamacjami, bo nie miałam do czynienia. Fatalnie oceniam panią z Galerii. Jak usłyszała, po co przyszłam (kupić niedrogą srebrną obrączkę), to w ogóle straciła mną zainteresowanie. Masakra. Aż wyszedł z zaplecza młody pan i on mnie miło i uprzejmie obsłużył.

Renata
(83.23.253..)
12:04
13.05.2018
24

Często jak się powie ze chce się kupić srebro a nie złoto z mety walą focha.

Enola
(31.0.38..)
14:00
13.05.2018
25

Konkurencja czuwa. W przeciwieństwie do poprzednich szkalujacych informacji , ja jestem bardzo zadowolony(a) z profesjonalizmu i uprzejmości pracujących tam osób. A pani Małgorzata jest super fachowcem.

Zuza
(94.254.129..)
01:12
14.05.2018
26

Nie znam bardziej uczciwych i sympatycznych właścicieli,którzy wkładają tyle dobrego serca w pracowników i towar,i nie więżę w te bzdury które wypisuje paniANIAstek bzdur i kłamstwa,ja z 200 procentach polecam wam sklepy jubilerskie MARGOT,w RONDOi NAPIUŁSUDSKIEGO duży wybór i miła obsługa ,a właściciele bardzo sympatycznie znam ich od 7 lat PANIĄ MAŁGOSUE i PAN GRZEŚKA.POZDRAWIAM MOCNO MAŁGOSIU I GRZEGORZU.

MARCIN .Z
(89.228.245..)
19:04
28.06.2018
27

Zuza z 25 czym,lub kim jesteś -"ja jestem bardzo zadowolony(a)".

toma-72
(176.221.120..)
18:13
29.06.2018
28

Rzecznik praw konsumenta i po sprawie. Trzeba walczyć o swoje!

Jerzy
(94.254.129..)
18:56
30.06.2018
Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
Opinia:
Autor:
Przepisz kod:

Copyright © 2001 - 2019   Regionalny Informator Internetowy   rii.pl