Regionalny Informator Internetowy Stargardu
 
 
Przejdź:  
 
  Wybierz dział tematyczny:
  Wyszukaj na forum:
 Temat: NOLATO STARGARD 2019

    witam potrzebuje opini o nolato od osob tam pracujacych 😊 o zarobkach i zmianach jestem uswiadomiona. bardziej chodzi o prace atmosfere

xxx (5.173.184..) 09:55 28.05.2019
L.p.
Opinia
Autor
Data
1

Witam, też proszę o info, ogólnie.

Anna
(37.8.231..)
19:32
05.07.2019
2

Ogólnie to jest fajnie, gorzej jeżeli chodzi o szczegóły !!!

Zdzich-o
(89.229.102..)
21:10
05.07.2019
3

mi się podoba ;)

MultiKulti
(91.241.26..)
08:12
06.07.2019
4

jest OKIEJEEEEEEEE@@@ ZOO i oczywiście DEMON - KRANCJA

WizJEEEEEE
(31.11.128..)
11:43
07.07.2019
5

widzialam ze sie oglaszaja ale tez slyszalam ze atmosfera nieciekawa Moze ktos napisze cos wiecej o tej firmie Jakie zarobki, praca na 2 czy 3 zmaiany?

anka
(31.11.130..)
13:15
08.07.2019
6

Jest beznadziejnie. Przyjeżdżasz do pracy i od razu karzą ci pracować, potem przerwa śniadaniowa i znowu praca, aż do fajrantu. I tak codziennie. A płacą tylko raz w miesiącu.

Tragedia
(89.228.244..)
17:07
08.07.2019
7

niewolnik NIE pyta o zarobki tylko ZA pier 2222222z dalaaaaaaaaaaaaaaaa

CHCIELIM
(31.11.128..)
17:09
08.07.2019
8

tragedia a ile razy aja placic w miesiacu hahaha

anka
(31.11.130..)
14:42
09.07.2019
9

mam pytanie potrzebuja do pracy moze?

ktos
(31.11.130..)
15:21
26.08.2019
10

Ukazało się ogłoszenie o pracy. Może ktoś napisac jak się pracuje jakie zarobki i co ciekawe w ogłoszeniu jest że z j.angielskim serio???? czy żart????? na produkcję z językiem? Prosze o konkrety

magdalena
(31.11.130..)
13:32
02.09.2019
11

@10 rozumiem, że możesz nie znać ANG. Ale po Polsku czytać umiesz ? Jest tam jasno napisane 'mile widziana znajomość języka angielskiego.' Wiesz co oznacza 'mile widziana' ? Masakra ... Pewnie rocznik 90 w górę, ani do pracy ani do innych rzeczy.

Ja1
(91.241.26..)
19:31
04.09.2019
12

Ja 1 nie badz taki mądry widac ze inteligencją nie błyszczysz i jestem zapewne jedna z tych co to zawodowe skonczyly i wielka pania zgrywaja jak ktos pyta to wystarczy grzecznie odpowiedziec baranico po zawodowce

ada
(31.11.130..)
20:02
04.09.2019
13

@12, z pisaniem też widzę tak nie do końca dobrze. Nie wysyłaj CV. Szkoda czasu rekrutera.

Ja1
(91.241.26..)
06:06
05.09.2019
14

Jad się sączy na niektórych produkcjach,fałszywe,,koleżanki"tam nie ma chyba żadnej w porządku bo udają miłe a za plecami tyłek rąbią.Kasa mała,wielkie wymagania a najmądrzejsze na produkcji to też bublary ale poprawki swoich przydupasów po cichu robią a na kogoś nadajjjjjaaaą a spruboj tylko wybic sie jako np zastepczyni brygadzistki,oczy masz wydrapane i obgadana po calej firmie,omijajcie szerokim łukiem

Zadowolona
(5.173.168..)
09:03
06.09.2019
15

Praca super, czysta, spokojna. Atmosfera bardzo fajna, ludzie mili. Zmiana zazwyczaj tylko 1 czasami 2 w zależności od produkcji.

Xxx
(31.11.129..)
20:32
17.09.2019
16

Zadowolona - Widzę, że koleżanka dobrze zaznajomiona z tematem. Zgadzam się z każdym słowem. Szkoda, że nie ma szkoleń dla pracowników, może niektórzy by się nauczyli jak się współpracuje, a nie podkłada kłody pod nogi innym.

Taka
(31.11.129..)
16:11
18.09.2019
17

dziwne to Nolato troche bo daja ogloszenia a poteem nie odzywaja sie Chyba jednaak nie potrzebuja....

ewa
(31.11.130..)
19:33
18.09.2019
Przed dodaniem opinii konieczne jest zapoznanie się z regulaminem
Opinia:
Autor:
Przepisz kod:

Copyright © 2001 - 2019   Regionalny Informator Internetowy   rii.pl