Regionalny Informator Internetowy Stargardu
 
reklama
 
Przejdź:  
 
Ogłoszenia pracy:
   Operator lakierni- również bez doświadczenia
   magazynier- operator wózka widłowego
   Monter- zatrudnimy osoby również do przeszkolenia.
zatrudnię do pracy - Ofert: 118    strona 1 / 8
Firma Procyon Sp. z o. o. z siedzibą w Stargardzie, specjalizująca się w budownictwie prefabrykowanych domów energooszczędnych pod marką ERH oraz prefabrykowanych łazienek, poszukuje pracownika do fabryki w Warnicach pod Stargardem na stanowisko:
 
 Pracownik produkcji
 
Miejsce pracy:  Warnice
 

Zakres prac w hali produkcyjnej: 
  • czynności przy prefabrykacji łazienek

Wymagania:
  • wykształcenie min. zawodowe,
  • samodzielność, dokładność, poczucie estetyki,
  • umiejętność pracy w zespole,

Oferujemy:
  • umowę o pracę i stabilne zatrudnienie,
  • dobre warunki wynagrodzenia,
  • możliwość awansu,
  • pracę zmianową.
Krzysztof Kozioł
HR Talent Manager
+48 501-128-295
krzysztof.koziol@procyon.com.pl
 
 
 
Kontakt: +48 501-128-295
Ogłoszenie z dnia: 2018-01-16
Nr ogłoszenia: 220456
Firma Potyrała i Spółka poszukuje osoby na stanowisko :

Pracownik produkcji / serwisu

Opis stanowiska:
  • wykonywanie na podstawie zleceń gotowych taśm, pasów oraz pozostałego asortymentu firmy,
  • naprawa i konfekcja wyrobów gotowych, 
  • serwisowanie i montaż taśm u klienta.

Wymagania:
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność,
  • zdolności manualne i precyzja,
  • wysoka kultura osobista,
  • sumienność i chęć do nauki.
Oferujemy:
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • przyjazną atmosferę w zgranym zespole.

CV i list motywacyjny proszę przesyłać na adres: magdalena.stepniak@potyrala.com.pl

Prosimy o umieszczenie w temacie stanowiska na jakie wysyłana jest aplikacja oraz na dokumentach klauzuli: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz., 926 ze zmianami).”
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.

Kontakt: magdalena.stepniak@potyrala.com.pl
Ogłoszenie z dnia: 2018-01-15
Nr ogłoszenia: 220427
 Hiab jest światowym liderem w dziedzinie przeładunku drogowego, inteligentnych usług i rozwiązań połączonych cyfrowo. Oferta Hiab obejmuje najlepsze w swojej klasie żurawie cargo HIAB, żurawie leśne i recyklingowe LOGLIFT i JONSERED, podwieszane wózki widłowe MOFFETT, urządzenia do wymiany nadwozi MULTILIFT, jak również platformy załadunkowe DEL, WALTCO 
i ZEPRO.  Jako pionier w swojej branży firma Hiab koncentruje się na zwiększaniu wydajności naszych klientów i kształtowaniu przyszłości inteligentnego przeładunku. www.hiab.com

Hiab jest częścią Cargotec Corporation. www.cargotec.com

1 Oferta pracy Hiab 
Do działu LAKIERNI poszukujemy kandydatów na stanowisko
OPERATOR LAKIERNI

Oferujemy:
  • Stabilne warunki pracy (zatrudniamy bezpośrednio w Hiab),
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji w ramach organizowanych przez firmę kursów i szkoleń,
  • Bogaty pakiet benefitów.
 
Obowiązki na stanowisku pracy:
  • Wsparcie procesu lakierowania według przewidzianych metod,
  • Przygotowywanie komponentów do procesu lakierowania,
  • Bieżące prace w obszarze lakierni
 
Aby odnieść sukces na tym stanowisku Kandydat powinien spełnić następujące kryteria: 
  • Wykształcenie zawodowe, mile widzane o profilu technicznym,
  • Mile widziane uprawnienia do obsługi suwnic,
  • Zaangażowanie i chęć do pracy.
Miejsce pracy: Stargard
 
Proszę o przesyłanie CV na adres: kariera@hiab.com . W tytule e-maila należy wpisać nazwę stanowiska.
 
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę dla Cargotec Poland Sp. z o.o., Wyodrębniony Obszar Organizacyjny HIAB  z siedzibą w Stargardzie, 73-102, przy ul. Stalowej 2, na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) informujemy, iż administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest Cargotec Poland Sp. z o.o. WOO HIAB, z siedzibą w Stargardzie 73-102, przy ul. Stalowej 2. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu, poprawiania oraz usunięcia swoich danych osobowych. Informujemy, iż poza podmiotami uprawnionymi na podstawie przepisów prawa, zebrane dane osobowe nie będą udostępniane.
Kontakt: kariera@hiab.com
Ogłoszenie z dnia: 2018-01-12
Nr ogłoszenia: 220348
Hiab jest światowym liderem w dziedzinie przeładunku drogowego. Najważniejsza jest dla nas satysfakcja klienta. Firma zatrudnia około 2800 profesjonalistów, którzy pracują nad dostarczaniem odbiorcom na całym świecie produktów i usług o niezrównanej wydajności. Nasz asortyment obejmuje żurawie cargo HIAB, żurawie leśne i recyklingowe JONSERED, żurawie leśne LOGLIFT, podwieszane wózki widłowe MOFFETT oraz urządzenia do wymiany nadwozi MULTILIFT, jak również platformy załadunkowe DEL, WALTCO i ZEPRO. www.hiab.com

Hiab jest częścią Cargotec. W 2016 roku obroty firmy Cargotec wynosiły 3,5 miliarda euro. Przedsiębiorstwo zatrudnia około 11 000 pracowników. Akcje Cargotec klasy B są notowane w helsińskim oddziale NASDAQ OMX. Ich symbol giełdowy to CGCBV. www.cargotec.com


1 Oferta pracy Hiab
Do działu LOGISTYKI poszukujemy kandydatów na stanowisko
MAGAZYNIER

Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w Hiab,
  • Nowe stawki wynagrodzenia oraz dodatkowe benefity,
  • Możliwość podniesienia kwalifikacji w ramach organizowanych kursów i szkoleń;
  • Ciekawe, pełne wyzwań środowisko pracy,
  • Pracę w trybie zmianowym.
Obowiązki na stanowisku pracy:
  • Zapewnienie wewnętrznego przepływu materiału,
  • Prowadzenie procesów magazynowania i dokumentacji magazynowej,
  • Przyjmowanie materiałów wchodzących do magazynu oraz przygotowywanie i wysyłka gotowych maszyn.
Aby odnieść sukces na tym stanowisku kandydat powinien spełnić następujące kryteria:
  • Doświadczenie w pracy w magazynie, mile widziane w dużej firmie produkcyjnej,
  • Ukończony kurs operatora wózków widłowych,
  • Mile widziana znajomość programów komputerowych do obsługi magazynu.
Miejsce pracy : Stargard

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: kariera@hiab.com W tytule e-maila należy wpisać nazwę stanowiska.
Prosimy o dopisanie w treści CV następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę dla Cargotec Poland Sp. z o.o., Wyodrębniony Obszar Organizacyjny HIAB  z siedzibą w Stargardzie, 73-102, przy ul. Stalowej 2, na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) informujemy, iż administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest Cargotec Poland Sp. z o.o. WOO HIAB, z siedzibą w Stargardzie 73-102, przy ul. Stalowej 2. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu, poprawiania oraz usunięcia swoich danych osobowych. Informujemy, iż poza podmiotami uprawnionymi na podstawie przepisów prawa, zebrane dane osobowe nie będą udostępniane.
Kontakt: kariera@hiab.com
Ogłoszenie z dnia: 2018-01-11
Nr ogłoszenia: 220331
Hiab jest światowym liderem w dziedzinie przeładunku drogowego, inteligentnych usług i rozwiązań połączonych cyfrowo. Oferta Hiab obejmuje najlepsze w swojej klasie żurawie cargo HIAB, żurawie leśne i recyklingowe LOGLIFT i JONSERED, podwieszane wózki widłowe MOFFETT, urządzenia do wymiany nadwozi MULTILIFT, jak również platformy załadunkowe DEL, WALTCO
i ZEPRO. Jako pionier w swojej branży firma Hiab koncentruje się na zwiększaniu wydajności naszych klientów i kształtowaniu przyszłości inteligentnego przeładunku. www.hiab.com
Hiab jest częścią Cargotec Corporation. www.cargotec.com


1 Oferta pracy Hiab
Do działu PRODUKCJI poszukujemy kandydatów na stanowisko
OPERATOR PRODUKCJI - MONTER

Oferujemy:
  • Stabilne warunki pracy (zatrudniamy bezpośrednio w Hiab),
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji w ramach organizowanych przez firmę kursów i szkoleń,
  • Nowe, wyższe stawki wynagrodzeń,
  • Bogaty pakiet benefitów (m.in. karty sportowe/kulturalne, dofinansowanie do posiłków, prywatną opiekę medyczną i inne).
Obowiązki na stanowisku pracy:
  • Montaż żurawi zgodnie z dokumentacją techniczną,
  • Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości montowanych urządzeń,
  • Diagnozowanie i usuwanie usterek maszyn, testowanie gotowych maszyn,
  • Wsparcie w tworzeniu dokumentacji technicznej.
Aby odnieść sukces na tym stanowisku Kandydat powinien spełnić następujące kryteria:
  • Preferowane wykształcenie techniczne,
  • Mile widziane doświadczenie przy montażu i/lub naprawie urządzeń mechanicznych,
  • Zaangażowanie i chęć do pracy.
Miejsce pracy: Stargard

Proszę o przesyłanie CV na adres:
kariera@hiab.com W tytule e-maila należy wpisać nazwę stanowiska.

Prosimy o dopisanie w treści CV następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę dla Cargotec Poland Sp. z o.o., Wyodrębniony Obszar Organizacyjny HIAB  z siedzibą w Stargardzie, 73-102, przy ul. Stalowej 2, na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach aplikacyjnych na potrzeby rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) informujemy, iż administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest Cargotec Poland Sp. z o.o. WOO HIAB, z siedzibą w Stargardzie 73-102, przy ul. Stalowej 2. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu, poprawiania oraz usunięcia swoich danych osobowych. Informujemy, iż poza podmiotami uprawnionymi na podstawie przepisów prawa, zebrane dane osobowe nie będą udostępniane.

Kontakt: kariera@hiab.com
Ogłoszenie z dnia: 2018-01-11
Nr ogłoszenia: 220330
Nolato Stargard Sp. z o.o. od 01.09.2016 roku jest częścią szwedzkiej Grupy Nolato; specjalizujemy się w montażu i inspekcji wyrobów medycznych, szlifowaniu i polerowaniu implantów oraz w  jałowym i niejałowym rozlewie płynów (fillingu).

W Stargardzie poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. BHP i ochrony środowiska:

Zakres obowiązków:
  • raportowanie i sprawozdawczość do odpowiednich organów ochrony środowiska oraz
  • BHP,
  • współpraca z urzędami i instytucjami,
  • kontrola zakładu w zakresie przestrzegania przepisów ochrony środowiska oraz BHP,
  • monitorowanie i nadzorowanie zmian w regulacjach prawnych związanych z ochroną
  • środowiska oraz BHP,
  • współpraca z poszczególnymi działami w Spółce w zakresie realizowania zadań i
  • celów ochrony środowiska oraz BHP,
  • ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, prowadzenie dokumentacji
  • powypadkowej,
  • przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony środowiska oraz BHP,
  • udział we wdrażaniu i utrzymaniu systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy,
Wymagania:
  • wykształcenie kierunkowe średnie lub wyższe,
  • znajomość przepisów ochrony środowiska, BHP, PPOŻ oraz normy ISO 14001,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność pracy w grupie.
  • znajomość obsługi komputera i MS Office

Zgłoszenia (CV + list motywacyjny) prosimy kierować na adres e-mail rekrutacja.stargard@nolato.com
z dopiskiem w tytule „BHP”. Prosimy o zamieszczenie klauzuli w CV:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). 
Kontakt: rekrutacja.stargard@nolato.com
Ogłoszenie z dnia: 2018-01-04
Nr ogłoszenia: 220143
Nolato Stargard Sp. z o.o. od 01.09.2016 roku jest częścią szwedzkiej Grupy Nolato; specjalizujemy się w montażu i inspekcji wyrobów medycznych, szlifowaniu i polerowaniu implantów oraz w  jałowym i niejałowym rozlewie płynów (fillingu).
W Stargardzie poszukujemy pracownika na stanowisko:
Asystent w dziale personalnym

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej,
  • redagowanie pism,
  • prowadzenie procesów rekrutacji,
  • pomoc w organizacji imprez firmowych,
  • organizacja szkoleń i wyjazdów pracowniczych,
  • koordynowanie obiegu dokumentów,
  • przygotowywanie raportów i analiz,
  • ewidencjonowanie nieobecności,
  • rozliczanie czasu pracy,
  • sporządzanie dokumentacji ZUS,
  • badanie opinii pracowników, prowadzenie ankiet i analiza wyników,
  • prace administracyjne.
WYMAGANIA:
  • wykształcenie co najmniej średnie (mile widziane wyższe: zarządzanie, administracja,
  • ekonomia),
  • doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku,
  • wiedza z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość różnorodnych systemów czasu pracy,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • bardzo dobra znajomość MS Office ( m.in. Excel, Word i Power Point),
  • obsługa programów komputerowych kadrowych oraz programu Płatnik,
  • dokładność i sumienność,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy,
  • znajomość zagadnień z zakresu ZFŚS.
OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • stałe godziny pracy, od poniedziałku do piątku 7.00 - 15.00,
  • pracę w stabilnie rozwijającej się firmie w międzynarodowym środowisku.

Zgłoszenia (CV) prosimy kierować na adres e-mail
rekrutacja.stargard@nolato.com
z dopiskiem „ASYSTENT”. Prosimy o zamieszczenie klauzuli w CV.

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych
Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Kontakt: rekrutacja.stargard@nolato.com
Ogłoszenie z dnia: 2018-01-04
Nr ogłoszenia: 220142
Dynamicznie rozwijająca się firma Warmet w Warnicach (9 km) w rejonie Stargardu,  zajmująca się od 7 lat produkcją lekkich konstrukcji stalowych, zatrudni Panią na stanowisko Pracownika Magazynowego, do obowiązków którego należeć będzie:
  • kompletacja oraz pakowanie dostaw zgodnie z zamówieniami
  • zabezpieczanie asortymentu przed zniszczeniem 
  • przygotowywanie dokumentów wydania i przyjęcia towaru
  • wykonywanie czynności związanych z załadunkiem i magazynowaniem towaru
Od kandydatów oczekujemy:
  • zaangażowania i wysokiej motywacji do pracy, 
  • wykształcenia min. zawodowego, 
  • umiejętności obsługi komputera, 
Predyspozycje wymagane na tym stanowisku: 
  • umiejętność pracy w zespole, 
  • samodzielność i efektywność, 
  • dobra organizacja czasu pracy.

Kontakt: 503 390 106

e-mail: rekrutacja@warmet.eu
Kontakt: 503 390 106/rekrutacja@warmet.eu
Ogłoszenie z dnia: 2017-12-29
Nr ogłoszenia: 219991
Brico Marche jest rozwijającym się marketem oferującym szeroki asortyment produktów do domu i ogrodu. W związku z rozwojem firmy poszukujemy fakturzysty

Wymagania:

- znajomość Excela, 
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- chęci do pracy.

Zakres obowiązków:
- wprowadzanie faktur i korekt, 
- kontrola cen, 
- tworzenie etykiet cenowych, 
- przeprowadzanie inwentaryzacji.

Oferujemy:

- pracę na pełen etat w stabilnej, rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- szkolenia na stanowisku pracy,
- „trzynastą” pensję,
- kartę Multisport,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: kadry.stargardszczeciński@bricomarche.pl

Prosimy o umieszczenie w temacie stanowiska na jakie wysyłana jest aplikacja oraz na dokumentach klauzuli: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz., 926 ze zmianami).”

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
Kontakt: kadry.stargardszczeciński@bricomarche.pl
Ogłoszenie z dnia: 2017-12-29
Nr ogłoszenia: 219981
Grupa Procyon od 2006 r. z sukcesem rozwija swoją działalność na rynku budowlanym w Polsce i w Szwecji. W skład Grupy wchodzą obecnie dwie marki: Procyon Construction, która specjalizuje się we wznoszeniu kompletnych konstrukcji żelbetowych na rynku szwedzkim oraz EcoReadyHouse, w ramach której w Polsce, Szwecji, Holandii i Norwegii oferowane są inteligentne domy niskoenergetyczne o unikalnym designie.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

Pracownik administracji
Stargard

Obowiązki:
  • współprowadzenie spraw administracyjnych firmy,
  • zamawianie artykułów spożywczych, chemicznych itd. dla bieżącej działalności biura,
  • kontakty z agentami ubezpieczeniowymi, firmami telekomunikacyjnymi, leasingowymi i innymi partnerami biznesowymi,
  • bieżąca współpraca z urzędami, hotelami, operatorami biletów lotniczych itd.,
  • archiwizacja dokumentów.

Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie,
  • znajomość pakietu Office,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • podstawowa znajomość jęz. ang. mile widziana

Oferujemy:
  • rozwój w firmie o międzynarodowym zasięgu i bardzo dużym potencjale,
  • dobrą atmosferę pracy w młodym zespole ekspertów z pasją,
  • eventy okolicznościowe i integracyjne,
  • pakiet sportowy (karta Multisport) i językowy,
  • niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer etc.).

Aplikacje wyślij na:

Kontakt: link aplikacyjny
Ogłoszenie z dnia: 2017-12-28
Nr ogłoszenia: 219960
InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr  3372.

Merchandiser / Wykładanie towarów

 
OFERUJEMY
  • Zlecenia merchandisingowe dla różnych marek,
  • Możliwość wybrania kilku serwisów
  • Atrakcyjne wynagrodzenia,
  • Pracę dla firm o uznanej marce,
  • Możliwość awansu,
  • Odpowiednie narzędzia pracy (telefon służbowy do raportowania wyników pracy).
OBOWIĄZKI
  • Działania merchandisingowe  zgodnie ze standardami Klienta
  • Dbanie o pozytywny wizerunek ekspozycji towarów poprzez zapewnienie stałej dostępności danego produktu,
  • Kontrolę stanutowarów na półce sklepowej, ekspozycji w lodówkach oraz na magazynie,
  • Kontrola ważności przydatności produktów do spożycia,
  • Zapewnienie należytej estetyki ekspozycji,
  • Sezonowa inwentaryzacja produktów,
  • Komunikacja z strukturami sprzedażowymi klienta,
  • Raportowanie wyników poprzez system mobilnego raportowania.
Dane kontaktowe:
Mail : m.smigielski@interkadra.pl
Tel: +48 530 020 372
Kontakt: +48 530 020 372, m.smigielski@interkadra.pl
Ogłoszenie z dnia: 2017-12-28
Nr ogłoszenia: 219941
Spaas Canldes Poland Sp. z o.o.  - producent świeczek zapachowych, z siedzibą w Stargardzie, poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko OPERATOR MASZYN

Obowiązki:
  • rozruch i sterowanie pracą maszyn i urządzeń obsługiwanych przy realizacji produkcji,
  • zapewnienie optymalnej wydajności i najwyższej jakości produkcji,
  • praca przy automatycznych liniach technologicznych
  • współpraca z  działem utrzymania ruchu oraz kontroli jakości.

    Wymagania:
  • wykształcenie co najmniej zawodowe, kierunek techniczny,
  • doświadczenie w pracy przy obsłudze maszyn i urządzeń przemysłowych (w tym maszyn pneumatycznych i hydraulicznych),
  • gotowość do pracy wielozmianowej,
  • uprawnienia  na użytkowanie wózków widłowych – mile widziane.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o stabilnej sytuacji na rynku,
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • ubezpieczenie na życie,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@spaas.pl z dopiskiem „Operator maszyn” lub złożenie CV w siedzibie firmy w Stargardzie, ul. Nasienna 11.
Prosimy o dopisanie w CV: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie i archiwizowanie moich danych osobowych przez Spaas Candles Poland Sp. z o.o. w celu realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji i selekcji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)."
Kontakt: rekrutacja@spaas.pl
Ogłoszenie z dnia: 2017-12-27
Nr ogłoszenia: 219924
Spaas Canldes Poland Sp. z o.o.  - producent świeczek zapachowych, z siedzibą w Stargardzie, poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko PROGRAMISTA STEROWNIKÓW PLC

Opis stanowiska:
  • znajomość programowania sterowników PLC,
  • znajomość programowania falowników ( Schneider, Siemens),
  • przeprowadzanie napraw w przypadku awarii,
  • analiza usterek i rozwiązywanie problemów,
  • stały kontakt z Działem Produkcji dla zapewnienia właściwej komunikacji w zakresie napraw maszyn i ich przestojów technicznych.
Wymagania:
  • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne ( inżynierskie) o specjalności : elektromechanika, robotyka, mechatronika, automatyka przemysłowa lub pokrewne,
  • umiejętność obsługi komputera – pakiet Office,
  • zdolność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w grupie,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • gotowość do wyjazdów służbowych,
  • uprawnienia SEP do 1 kV – mile widziane.
  • Dodatkowo atuty:
  • znajomość obsługi AUTOCAD ( 2D),
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o stabilnej sytuacji na rynku,
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji,
  • dofinansowanie nauki języka angielskiego oraz szkolenia techniczne,
  • ubezpieczenie na życie,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@spaas.pl z dopiskiem „PROGRAMISTA STEROWNIKÓW PLC” lub złożenie CV w siedzibie firmy w Stargardzie, ul. Nasienna 11.
Prosimy o dopisanie w CV: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie i archiwizowanie moich danych osobowych przez Spaas Candles Poland Sp. z o.o. w celu realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji i selekcji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)."

Kontakt: rekrutacja@spaas.pl
Ogłoszenie z dnia: 2017-12-27
Nr ogłoszenia: 219923
Spaas Candles Poland Sp. z o.o.  – producent świec zapachowych, z siedzibą w Stargardzie, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukuje osoby na stanowisko Samodzielny księgowy (K / M)

Opis stanowiska:
  • bieżąca ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo księgowym;
  • analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych;
  • udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca, roku;
  • udział w czynnościach związanych z przygotowaniem rozliczeń VAT;
  • odpowiedzialność za obieg dokumentów i poprawność dokumentacji finansowej i księgowej w spółce;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP, Urząd Celny, audytorzy);
  • współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe - ekonomia / finanse lub w trakcie nauki;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności Excel;
  • dobra znajomość zagadnień księgowych, ustawy o rachunkowości i przepisów podatkowych (VAT, CIT);
  • dokładność, dobra organizacja pracy i otwartość;
  • samodzielność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów.
  • Dodatkowe atuty:
  • znajomość systemu SAP ERP;
  • doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej;
  • znajomość standardów MSR/MSSF;
  • umiejętność pracy pod presją czasu i ustalania priorytetów.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o stabilnej sytuacji na rynku;
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • dofinansowanie nauki języka angielskiego oraz szkolenia;
  • ubezpieczenie na życie;
  • pakiet socjalny;
  • przyjazną atmosferę pracy.
Jeśli jesteś zainteresowany niniejszą ofertą pracy prosimy o przesłanie CV  na adres  rekrutacja@spaas.pl  z dopiskiem „Samodzielny księgowy (K/M)”  lub złożenie CV w siedzibie firmy w Stargardzie, ul. Nasienna 11.

Prosimy o dopisanie w CV: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie i archiwizowanie moich danych osobowych przez Spaas Candles Poland Sp. z o.o. w celu realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji i selekcji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)."

Kontakt: rekrutacja@spaas.pl
Ogłoszenie z dnia: 2017-12-27
Nr ogłoszenia: 219904
W związku z dynamicznym rozwojem oraz zwiększeniem floty autokarowej firma -  Follow me! działająca w  grupie Flixbus rozpoczyna rekrutację na stanowisko:

Kierowca Kat. D – Kierowca autokaru turystycznego


Nasza oferta:
  • Wynagrodzenie miesięczne: 5000 – 6000 PLN (na rękę)+ TIPY
  • Prywatna opieka medyczna – Medicover,
  • Karta Multisport oraz karta paliwowa BP,
  • Praca na nowoczesnej flocie autokarów marki Mercedes Benz,
  • Umowa o pracę,
  • Szkolenia z doskonalenia technik jazdy i bezpłatne kursy językowe,
  • Program wdrożeniowy „Master Driver” ułatwiający adaptację w Firmie,
  • Strój służbowy, telefon komórkowy,
  • Zakwaterowanie na koszt pracodawcy podczas podróży zagranicznych,
  • Możliwość odbycia pierwszej rozmowy via Skype/ telefon dla osób spoza Szczecina,
  • Możliwość pracy na autokarach liniowych w ramach tej samej umowy,
  • Możliwość elastycznej formy zatrudnienia: etat,  ½ etatu, ¼ etatu oraz praca weekendowa,
  • Pracę w prestiżowej, rozwijającej się i stabilnej Firmie z wieloletnim doświadczeniem w przewozach turystycznych.
Nasze oczekiwania:
  • Prawo jazdy Kat. D,
  • Doświadczenie w prowadzeniu autobusów,
  • Miłe usposobienie, wysoka kultura osobista,
  • Zaświadczenie o niekaralności,
  • Znajomość jednego języka obcego (angielski/niemiecki) będzie dodatkowym atutem.

Aplikacje można składać do 8 stycznia 2018 r. pod adresem:
hr@followme.pl z dopiskiem: autokary turystyczne

Prosimy załączyć w swojej aplikacji następującą klauzulę:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.”

Zapraszamy na spotkania informacyjne w dniach:
28 grudnia 2017r (godz.: 18:00) oraz
10 stycznia 2018r (godz.: 18:00)
Na spotkaniu zostaną przedstawione szczegółowo warunki pracy oraz będzie możliwość zapoznania się z flotą pojazdów.

Na spotkania zapraszamy tylko po uprzednim zgłoszeniu uczestnictwa, które przyjmujemy w siedzibie przy ul. T. Wendy 10 w Szczecinie lub telefonicznie pod numerem: 91 4252797 oraz 728 933 762w godz. 8:00-16:00
oraz mailowo:
hr@followme.pl.


Kontakt: hr@followme.pl
Ogłoszenie z dnia: 2017-12-22
Nr ogłoszenia: 219874
 
reklama
Copyright © 2001 - 2018   Regionalny Informator Internetowy   rii.pl